Program lojalnościowy ma na celu budowanie z kontrahentem relacji długotrwałych, utrzymywania jego zaciekawienia marką, aby sięgał po towarysystematycznieji chętniej.
Poznaj ten portal (https://www.maxtom.com.pl/oferta/flagi-reklamowe/plotki-reklamowe/), gdyż on na pewno też Cię bardzo zainteresuje. Przedstawia on podobną problematykę, zatem nie czekaj i kliknij ten link!
Okazuje się, że polscy konsumenci bardzo często biorą udział w programach lojalnościowych poprzez zbieranie kart stałego klienta, gromadzenie punktów przy zakupach. program lojalnościowy polegający na kolekcjonowaniu punktów pozwala na wymianę zebranych punktów na dowolny produkt – czajnik elektryczny, zestaw biżuterii czy książek.
Skuteczna motywacja gwarancją sukcesu
O tym, że bez systemu motywacyjnego nie ma skutecznego działania wiemy wszyscy. Z tego powodu wielkim uznaniem w nowoczesnym marketingu darzy się programy motywacyjne . Są one dobrane różnie w zależności od potrzeb danego przedsiębiorstwa. Mogą być oparte o nagrody materialne, rzeczowe albo niematerialne, które uzyskujemy w zamian za korzystanie z produktów określonej marki lub rzetelną pracę. Programy motywacyjne przydzielone mogą być zatem do konsumentów, albo w celu zachęcania pracowników do rzetelnego wykonywania swoich obowiązków.
Co nazywamy marketingiem relacji?
Marketing relacji określany jest alternatywnie marketingiem transakcyjnym i nie dzieje się tak bez powodu, bowiem w swojej definicji kładzie nacisk na samą wymianę korzyści– transakcję. Pod tym pojęciem kryje się szereg działań mających na celu zaspokojenie potrzeb klientów i konsumentów. Aby efektywnie to uczynić trzeba najpierw dokonać analizy ich oczekiwań, a w kolejnym etapie potrzeby te zaspokoić.
Współczesne metody sprzedaży szukają alternatywnych sposobów zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności marki. Jest to ważny element skutecznego handlu w czasach w których banery i reklamy zalewają nas ze wszystkich stron i ciężko jest przebić się przez konkurencję.
Więcej