To raczej oczywiste, że jedną z najpopularniejszych form promocji są wizytówki. Trudno sobie wyobrazić sytuację, gdy jesteśmy proszeni o dane teleadresowe naszej spółki a w odpowiedzi wyciągamy po kartkę z zeszytu, na której zapisujemy odpowiednie dane.
Mogłaby być to znaczna strata wizerunkowa.
Źródło: http://www.flickr.com
Na szczęście zamówienie wizytówek jest bardzo tanim rozwiązaniem, jednak tutaj warto jest zwrócić uwagę na to, że nie należy korzystać z darmowych szablonów, gdyż jest duża szansa, że wymienimy się z naszym kontrahentem identycznymi modelami. Można by tego uniknąć składając zamówienie na własny projekt. A przecież wizytówki klasyczne są niezwykle tanie. Są ponadto eleganckie i na pewno nie przyniosą nam wstydu. Mogą być one wykonane na papierze kredowym o gramaturze w zakresie 300-350g. Papier kredowy o gramaturze 350g to z dwóch stron bielony karton. Jest w większym stopniu gładki, ale mniej sztywny niż ten o gramaturze 300g. Rozmiar to najczęściej 90x50mm, ponieważ wtedy znakomicie zmieszczą się w każdym eleganckim wizytowniku.
Źródło: http://www.flickr.com
Do nabycia są naturalnie inne rozmiary, np. 85×55 czy 90x45mm lub o całkowicie odmiennych wymiarach niż prostokąt. Inne formaty wybiera się z tego powodu, żeby w pewien sposób odróżnić swoją reklamę spośród innych kartoników. Jednak to nie wyłączny dostępny sposób na wyróżnienie wizytówki. Nawet te typowe mogą być zaDrukowane po obu stronach.
Jeżeli myślisz, że ten temat jest godny zainteresowania, to bez zwłoki wejdź na ten odnośnik i zobacz udostępniony tutaj materiał – on także Cię zaciekawi.
Poza tym wizytówki mogłyby mieć rozmaity kolor zadruku, np. 4+0 lub 4+4 CMYK.
Wizytówki klasyczne są pokryte lakierem dyspersyjnym, co stanowi warstwę ochronną przed ścieraniem. Aby zamówić tego typu wizytówki, wystarczy jedynie umówić się z dobrą agencją reklamową oraz uzgodnić szczegóły zamówienia.