Reklama to najprostsza i równocześnie najistotniejsza strategia pozyskania nowych nabywców. Każda firma stosuje wyselekcjonowaną przez siebie odmianę reklamy – lokuje ją na ulotkach, muralach, w telewizji bądź na Autobusie.
Przeczytaj, których metod możesz użyć, by promocja przedsiębiorstwa była skuteczna.
Źródło: http://www.flickr.com/
Źródło: http://www.flickr.com
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama outdoorowa, charakteryzowana także jako (DOOH) to niezwykle efektywna odmiana promocji firmy. Jej celem jest dostarczanie przesyłu reklamowego w konkretnych punktach literalnie na ulicy, z zawartością dostosowaną do lokalizacji wyświetlacza. Reklama zewnętrzna jest ogólnie osiągalna a także charakteryzuje ją duży poziom oglądalności. Reklamę tego rodzaju dostrzec można na każdym kroku: na tablicach informacyjnych, także artystyczne malowanie ścian (). Według badań, taka promocja (polecamy promocja strony internetowej) przedsiębiorstwa odbierana jest przez nabywców jako najmniej drażniący bądź inwazyjny rodzaj reklamy. Reklama outdoorowa zapewnia także wysoki zwrot inwestycji – podług danych z amerykańskiego rynku – każdy zainwestowany dolar zwraca się trzykrotnie. Dużym atutem jest także brak deklaratywności. Oznacza to, że odbiorca reklamy nie musi kupić gazety, włączyć telewizji albo korzystać z netu, by zetknąć się z marketingiem.
Sprawa nośników outdoorowych dosyć często dotykana jest poprzez architektów oraz konserwatorów zabytków. Przeciwnicy tejże formy reklamy żądają usunięcia reklam zewnętrznych z miast. Promocja przedsiębiorstwa może się również odbywać z pomocą innych źródeł.
Warto rozważyć promocję przedsiębiorstwa w internecie, w prasie, w TV bądź malowanie murali, jeśli fundusz firmy na to pozwala (dowiedź się więcej). Należałoby pamiętać, że nawet przy małych nakładach możesz zyskać skuteczną oraz zapadającą w pamięć kampanię reklamową, wszystko zależy od naszej inwencji.