Reklama to najprostsza i równocześnie najistotniejsza strategia pozyskania nowych nabywców. Każda firma stosuje wyselekcjonowaną przez siebie odmianę reklamy – lokuje ją na ulotkach, muralach, w telewizji bądź na Autobusie.
Przeczytaj, których metod możesz użyć, by promocja przedsiębiorstwa była skuteczna.

Źródło: http://www.flickr.com/

Źródło: http://www.flickr.com

Źródło: http://www.flickr.com
Reklama outdoorowa, charakteryzowana także jako (DOOH) to niezwykle efektywna odmiana promocji firmy. Jej celem jest dostarczanie przesyłu reklamowego w konkretnych punktach literalnie na ulicy, z zawartością dostosowaną do lokalizacji wyświetlacza. Reklama zewnętrzna jest ogólnie osiągalna a także charakteryzuje ją duży poziom oglądalności. Reklamę tego rodzaju dostrzec można na każdym kroku: na tablicach informacyjnych, także artystyczne malowanie ścian (). Według badań, taka promocja przedsiębiorstwa odbierana jest przez nabywców jako najmniej drażniący bądź inwazyjny rodzaj reklamy. Reklama outdoorowa zapewnia także wysoki zwrot inwestycji – podług danych z amerykańskiego rynku – każdy zainwestowany dolar zwraca się trzykrotnie. Dużym atutem jest także brak deklaratywności. Oznacza to, że odbiorca reklamy nie musi kupić gazety, włączyć telewizji albo korzystać z netu, by zetknąć się z marketingiem.
Sprawa nośników outdoorowych dosyć często dotykana jest poprzez architektów oraz konserwatorów zabytków. Przeciwnicy tejże formy reklamy żądają usunięcia reklam zewnętrznych z miast. Promocja przedsiębiorstwa może się również odbywać z pomocą innych źródeł.
Warto rozważyć promocję przedsiębiorstwa w internecie, w prasie, w TV bądź malowanie murali, jeśli fundusz firmy na to pozwala (dowiedź się więcej). Należałoby pamiętać, że nawet przy małych nakładach możesz zyskać skuteczną oraz zapadającą w pamięć kampanię reklamową, wszystko zależy od naszej inwencji.