Public Relations w innowacyjnej firmie

Public Relations (w skrócie PR) to ostatnio popularne wyrażenie nie tylko w transnarodowych korporacjach, ale także w mniejszych, krajowych interesach. Zaczerpnięte z języka angielskiego zdanie można interpretować jako kształtowanie wizerunku, albo zarządzanie wizerunkiem. Akcje z zakresu Public Relations są zróżnicowane jak również adresowane do rozlicznych grup odbiorców. Zawsze jednak posiadają taki sam zamiar – utrzymanie, odnowienie albo poprawienie obrazu firmy.

Read More

Własny biznes to niekończące się różne czynności, podejmowanie decyzji, załatwianie wielu spraw

Choćbyśmy bardzo się starali oraz tzrzymali się z daleka spraw urzędowych, to jednak i tak z czasem musimy coś załatwić, nawet jak nie za bardzo to lubimy. No bo tak na dobrą sprawę, kto z nas uwielbia zajmować się tego typu sprawami. Na pewno nie ma takich ludzi za dużo. Jednak jak wspomnieliśmy, jest to nieuniknione, a patrząc na to, co musimy załatwiać na co dzień, takich obowiązków jest wciąż więcej.

Read More