Stały nabywca jest niczym żyła złota. Żeby go jednak zdobyć należy wykazać się ponadprzeciętną pomysłowością oraz dość zasobnym portfelem, zwłaszcza kiedy dopiero zaczyna się własną przygodę w biznesie. W sumie tylko te ogromne przedsiębiorstwa mogą np. wziąć udział w targach. A tego rodzaju imprezy cieszą się popularnością wśród możliwych nabywców.
Źródło: http://www.flickr.com
Na targi przychodzą także te osoby, które mniej zainteresowane są oferowanymi towarami lub usługami, a bardziej gadżetami rozdawanymi przez wystawców. Jednakże taki zwyczajny długopis może być świetnym nośnikiem reklamy nawet w ręku przypadkowo obdarowanego obywatela. Nikogo zatem już nie zaskakuje fakt, że całkiem duże fundusze bywają przeznaczane na nośniki reklamowe () wykorzystywane podczas targów ślubnych. Największe oraz często najkorzystniejsze wrażenie na odwiedzających robią systemy wystawiennicze. Powinny być one zaprojektowane przez profesjonalną agencję reklamową. Pracujący tam specjaliści od marketingu wiedzą i są w stanie tak zaprojektować przekaz reklamowy, aby zleceniodawca pozyskał relatywnie duże grono odbiorców. Bardzo istotna pozostaje wykorzystana kolorystka – odcienie zielni nie powinny znaleźć się na reklamie surowców spożywczych, ponieważ mogą zasugerować klientowi pleśń, np. na bochenku chleba, zakupionym w ubiegłym tygodniu. Marketingowcy zatroszczą się również o to, aby informacje umieszczone na roll-upach nie były zbyt rozbudowane.
Systemy wystawiennicze można zakupić w zestawie. A na taki komplet złożą się przede wszystkim trybunki oraz ścianki wyprodukowane z tworzyw wtórnych, a na nich zostaną umieszczone loga i slogany reklamowe. Jeśli impreza ma się odbyć na zewnątrz, to ci bardziej bogaci prezesi spółek być może na taką okoliczność kupią specjalny wynajem toalet przenośnych wrocław wystawowy, który można potem wykorzystać również w czasie innych, nawet prywatnych meetingów.Przygotowane systemy wystawiennicze () trzeba uzupełnić niepozornymi elementami. W czasie corocznych wystaw niezbędne będą stojaki na foldery – do takiej formy reklamy nabywcy już się przyzwyczaili i czasem sami o nie pytają. Jeżeli w przedsiębiorstwie wyznaczono osobę trudniącą się odpowiadaniem na pytania przyszłych usługobiorców, to obowiązkowo trzeba zaopatrzyć się w niewielki gadżet, czyli plastikowy stojak na wizytówki. Jak pokazaliśmy, uczestnictwo w targach wiąże się z dużym wydatkiem, ale na szczęście można go trochę zredukować np. poprzez wynajęcie niektórych elementów stoiska.