Nie ociągaj się! Jeżeli przypadł Ci do gustu nasz wpis, to czytaj jeszcze następne informacje na ten temat. Przygotowaliśmy je dla Ciebie z przyjemnością.
Kampania PR uzyskuje w tym przypadku postanowienia związane z motywowaniem pracobiorców, ich dobrym samopoczuciem w miejscu pracy, a także buduje ich lojalność względem przedsiębiorstwa.
Tymczasem kampania PR zewnętrzna swoim zasięgiem obejmuje w szerokim zakresie rozumiane otoczenie firmy. Należą do niego mieszkańcy miejscowości, w której znajduje się interes, władze lokalne, środki masowego przekazu i wszelkie podmioty w jakiś sposób z przedsiębiorstwem powiązane. W dobie intensywnej rywalizacji rynkowej kampania PR może być procesem wspierającym sprzedaż, ułatwiającym pozyskanie kontrahentów i odbiorców dodatkowo zaś gwarantującym przyjazne stosunki firmy z jej otoczeniem.
Komunikacja kryzysowa to także PR
PR to jednakże nie tylko taktyka aplikowana przez firmę w okresie rozkwitu. Wydział Public Relations pełni zasadniczą rolę podczas następowania różnorodnych trudności. Służy temu komunikacja kryzysowa. Może to być wypadek w zakładzie pracy, utrata płynności finansowej, bądź chociażby potężna rotacja na najważniejszych stanowiskach. Odpowiednio zrealizowana komunikacja kryzysowa może w takich wypadkach uchronić obraz przedsiębiorstwa, jego wizerunek w oczach kontrahentów i opinii publicznej.
Szkolenia medialne dla PR – owców
Public Relations to także wymiana informacji z mediami. Toteż istotne jest, iżby załoga działu PR przebyła właściwe szkolenia medialne. Mają one na celu przedstawienie charakterystyki pracy środków masowego przekazu, podobnie jak przygotowanie pracowników do wystąpień plenarnych w ciągu takich przedsięwzięć jak konferencja prasowa. Z tej przyczyny szkolenia medialne polegają głównie na ćwiczeniach również konwersatoriach.