Z tego powodu właściciele znanych sieci wykupują reklamy w telewizji, które docierają do licznego grona klientów. Do niezwykle specyficznych metod reklamy właściwych sklepom należy jednak drukowanie gazetek promocyjnych. Są to specjalne materiały dzięki którym możliwe jest powiadomienie klienta zarówno o asortymencie dostępnym w sieci, jak i o obecnych akcjach czy promocjach.
Stałe elementy gazetek
Gazetki promocyjne (–> promocje na znajdzokazje.pl) drukowne są zarówno przez największe, jak i przez nieco mniej znaczące sklepy. Są to w większości przypadków sklepy spożywcze, bywają to jednak także drogerie. Jednym z podstawowych elementów gazetek, jaki musi się tam znaleźć, to fragment z danymi kontaktowymi. W rubryce takiej najczęściej znajdują się adresy wszystkich lub największych placówek tej sieci w obrębie kraju. Za każdym razem również w tym miejscu podaje się adres strony WWW sklepu, a także dane teleadresowe. Powtarzającym elementem jest numer infolinii telefonicznej, na jaką mogą dzwonić odbiorcy w razie zastrzeżeń lub niejasności w związku z ofertą.
Gazetki w wersji nowoczesnej
Typowy sposób produkcji i rozprowadzania gazetek reklamowych opiera się na drukowaniu ich w wielkich nakłądach i roznoszeniu klientom do miejsc zamieszkania.