Co oznacza skrót SERM oraz jakie jest jego zadanko? A marketing typu szeptanego? Na jakich zasadach polega oraz jakie są przykłady jego zastosowania? To wszystko oraz jeszcze bardziej dużo bez problemu znajdziesz wewnątrz naszym napisanym dzisiaj felietonie!
„Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach”, czyli swobodne przetłumaczenie słówek: Search Engine Reputation Management, to jak łatwiutko się teraz zorientować napomknięty na początku skrót SERM. Zadaniem owego skrócenia, bywa żadna inna rzecz jak poprawienie wizerunku konkretnej firmy albo marki wewnątrz pochowanych w sieci wyszukiwarkach. Napomknięty temacik, jest integralną częścią programów działu SEO (który to jest używany do optymalizacji przeznaczony dla wyszukiwarek w sieci). Tego typu wyszukiwanie (szczególnie teraz wewnątrz epoce mediów społecznościowych, takich jak choćby blogi, czy też fora), bywa bardzo dobrze indeksowane przez stronki Google.
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o drugie określenie, czyli marketing szeptany, to jest on typem działania marketingowego, mającego na celu oddanie jakiejś informacji klientowi z pomocą „niby spontanicznego”, przekazanego bezpośrednio przekazu za pomocą słówek. Samiutkim kanałem przekazu marketingu szeptanego jest bez wątpienia bezpośrednia dyskusja między osobami lub opowiadanko.
Powstało kilka sposobów jego zastosowania, wewnątrz tego: rozmowa fryzjera z klientem na temat nowej linii wytworów w niezobowiązującej rozmówce w trakcie strzyżenia, albo dla przykładu najęcie aktorów, którzy zagadują ludzi na uliczce, przekazując im w ten metodę nieformalnie dane o wytwórstwie. Omijając to wszystko, marketing badania marketingowe test szeptany, często bywa uosabiany wraz z marketingiem wirusowym.