Reklama outdoorowa swą popularność zawdzięcza dwóm cechom: wysokiej częstości kontaktów z przekazem, wypływającej z ulokowania w przestrzeni ogólnodostępnej wielu nośników oraz prostego przedstawienia artykułu, bazującego na nośnych znakach jak też wyrazistych hasłach.
Stąd też nośniki zewnętrzne stanowią jeden z najważniejszych, najstarszych i najpopularniejszych środków promocji.
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli chodzi o billboardy Łódź ich wziętość wynika z tego, że umiejscowione są w ważnych ciągach komunikacyjnych miast, zarówno skierowanych do pieszych, jak i tych automobilowych. Zazwyczaj wybieranymi do tego punktami są centra dużych miejscowości, otoczenia punktów dystrybucji, wnętrza częstokroć odwiedzanych budynków typu galerie handlowe, metro, a także ulice o ogromnym natężeniu ruchu jak też autostrady.
Jeśli objaśniana sprawa jest dla Ciebie użyteczna, przeczytaj ponadto więcej szczegółów zgłoszenie członka rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego tu – te wiadomości także nie powinny pozostać pominięte.
Wyróżniają się ogromną powierzchnią (szczególnie reklamy wielkoformatowe) nad tradycyjnymi nośnikami reklamowymi.
Źródło: flickr.com
Reklamy zewnętrzne, billboardy Łódź oraz reklama pneumatyczna są idealne do uskutecznienia produktowej ogólnopolskiej kampanii czy tylko lokalnej. Właśnie owa różnorodność zastosowań, elastyczność powoduje, iż sięgają po nie tak bardziej, jak również mniej popularne marki. Ponadplanowym atutem, przyciągającym reklamodawców jest wręcz niepoliczalny odbiór tego wariantu reklamy, w postaci wielokrotnego kontaktu naocznego w ciągu miesiąca ekspozycji. reklama zewnętrzna w przeciwieństwie do czasopism przenosi samo sedno reklamy. Tego wariantu reklama powoli się digitalizuje, zaś pojawiające się coraz to nagminniej ekrany zastępują tablice.
Na outdoor w Polsce z reguły stawia sektor żywnościowy, telekomunikacyjny i producenci napojów a także alkoholi.