Jej początki sięgają – choć trudno w to uwierzyć – czasów średniowiecza, a ściślej mówiąc XV stulecia. Po raz pierwszy pojawiła się na Dalekim Wschodzie, natomiast do Europy przywędrowała dopiero w nowożytności.
Źródło: http://www.flickr.com
Źródło: http://www.flickr.com
Źródło: http://www.flickr.com
Współcześnie stanowi nieodzowny „składnik” świata biznesowego.
Wizytówka Firma budowlana, kancelaria kancelaria prawna prawnicza, biuro księgowe, studio graficzne, salon fryzjerski – praktycznie każde przedsiębiorstwo istniejące teraz na rynku musi ją mieć – patrz na druk wizytówek. Czemu tak się dzieje? Przyczyn jest co najmniej kilka. Po pierwsze, to bodaj jedno z najbardziej skutecznych „narzędzi” promocji, które pozwala w łatwy oraz – co niemniej istotne – szybki sposób zwrócić uwagę nowych konsumentów, bez konieczności wydawania bajońskich sum na billboardy albo kampanie telewizyjne. Wszak potencjalnych klientów możemy spotkać wszędzie – na ulicy, stacji benzynowej, przyjęciu, w centrum handlowym, aptece, przychodni, a nawet gabinecie stomatologa. Po drugie, wizytówka zdecydowanie ułatwia nawiązanie nowych kontaktów biznesowych w trakcie różnego rodzaju targów. Należy nadmienić, że druk wizytówek jest stosunkowo tani, a wydatek bardzo szybko się zwróci – nasza strona.
W cyberprzestrzeni „roi się” od rozlicznych ofert. Nasuwa się pytanie: na jaką się zdecydować? To już kwestia osobistych upodobań a także oczekiwań.